Nejdelší držitel olympijského rekordu vytvořil výzvu k překonání jeho rekordu ve skoku do dálky za cenu… piva

Skokan do dálky Bob Beamon vyzývá sportovce, aby překonali jeho „perfektní skok“ za pivo, přirozenou volbu šampiónů

Nejdelší držitel olympijského rekordu na světě Bob Beamon vytvořil výzvu všem soutěžícím ve skoku do dálky, aby tento měsíc překonali jeho rekord. Bude čekat… a pokud bude rekord překonán, Bob koupí vítězi pěnivé osvěžující pivo: dokonalý nápoj k oslavě skvělých životních úspěchů, který je součástí zdravého a vyváženého životního stylu, pokud se konzumuje přiměřeně. Sázka se nabízí o to více, že 5. srpen 2016, kdy se konalo slavnostní zahájení, připadl na Mezinárodní den piva.

Proč ocenit překonatele rekordu pivem? Pivo a sport mají silnější vazbu, než si mnozí lidé dokážou představit. Nejenže se používá k oslavě vítězství na celém světě, tento nápoj může být součástí vyváženého životního stylu, když se konzumuje přiměřeně. Pivo se vyrábí z přírodních surovin, je výsledkem procesu přirozené fermentace a považuje se za součást středozemního jídelníčku, což je jeden z nejzdravějších jídelníčků na světě.

„Po intenzivním tréninku jsem se těšil na to, jak si za odměnu vychutnám pivo,“ uvedl Beamon. „Pivo ve společnosti přátel bylo a stále je jedním z opravdových životních potěšení.“

Téměř před 50 lety překonal Bob Beamon rekord ve skoku do dálky, kdy v roce 1968 skočil 8,9 metrů. „Perfektní skok“, jak byl později označen, získal pocty sportovní komunity a byl označen za jeden z pěti největších sportovních momentů ve 20. století. V té době dokonce neexistovalo řádné optické zařízení, které by změřilo skok takové délky, díky čemuž museli pořadatelé změřit skok ručně.

Od té doby se sportovci snaží překonat jeho rekord každé čtyři roky, ale nikomu se to zatím nepodařilo. Nyní, když ho začala jeho pozice držitele rekordu nudit, Beamon vydal video s výzvou, aby skokani do dálky překonali jeho rekord a získali cenu: pivo s jednou z hvězd všech dob.

Beamon oslovuje své kolegy sportovce, aby se stali šampióny a sesadili jeho rekord z trůnu a on mohl konečně do důchodu. Vítěz se připojí k bezpočtu sportovců a běžných lidí, kteří také oslavují své úchvatné úspěchy relaxem u piva, kdy konečně překoná „perfektní skok“. Pro video s Bobem klikněte zde.

O kampani „Milujeme pivo“

Kampaň „Milujeme pivo“ je snaha neomezená na konkrétní značku, která má šířit příběhy a kuriozity o pivu, spojovat lidi a propagovat vyvážený životní styl. Iniciativu podporuje AB-inBev a má za cíl ukázat, jak může být pivo součástí vyváženého životního stylu. Kampaň „Milujeme pivo“ každému připomíná, že pivo je nápoj pro dospělé, který je třeba si vychutnávat a konzumovat zodpovědně.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient