Kantonský veletrh objemem transakcí 28 miliard USD

119. kantonský veletrh byl zakončen s celkovým objemem obchodních transakcí ve výši 28 miliard USD

119. čínský veletrh importu a exportu (kantonský veletrh) byl úspěšně zakončen 5. května. Celkový objem uzavřených obchodních transakcí na této výstavě dosáhl částky 182 288 miliard RMB (28 084 miliard USD).

Počet zahraničních návštěvníků této výstavy vzrostl na 185 596, což představuje meziroční nárůst o 0,43 %; největší zastoupení měli návštěvníci z Hongkongu, Indie, USA, Tchaj-wanu, Jižní Koreje, Thajska, Malajsie, Ruska, Indonésie a Austrálie. 92 z 250 největších světových maloobchodníků v roce 2015 včetně řetězců Wal-Mart, Home Depot, Tesco a Carrefour bylo také přítomno, spolu se zástupci z více než 200 ostatních zemí a regionů celého světa.

39,44 % zahraničních odběratelů reprezentovalo oblast elektroniky a průmyslu s elektrickými domácími spotřebiči, 30,49 % zastupovalo oblast spotřebního zboží, 28,45 % výzdobu domácností, 27,05 % dárkové předměty a 24,26 % odběratelů bylo ze strojního průmyslu.

Při komentování uzavřených transakcí na této výstavě uvedl Xu Bing, mluvčí kantonského veletrhu: „Většina objednávek se týkala značkových produktů, kde celkový objem obchodů dosáhl 9,32 miliardy USD, tedy o 6 % více oproti loňskému roku, a představovala 33,2 % celkového obchodovaného objemu. Toto ukazuje, že odběratelé jednoznačně preferují tento způsob obchodů, kladou menší důraz na změny cen, ale soustřeďují se více na kvalitu produktů a služeb.”

V této edici kantonského veletrhu společnost CFTC zavedla jako organizátor řadu vylepšení, kde se zaměřila zejména na pravidla, provoz a řízení, bezpečnost a celkové služby. Jedním z příkladů je významný pokrok v oblasti ochrany duševního vlastnictví, kdy bylo vyhrazeno zvláštní centrum, které se zabývalo jakýmikoliv obavami z potenciálního protiprávního jednání.

Společnost CFTC značně přispěla k „Chytrému kantonskému veletrhu”, a to prostřednictvím integrace platforem sociálních médií, jako jsou Facebook a LinkedIn, zavedením propagace nejzajímavějších výrobků „Highlight Products”, vylepšením služby WeChat a dále také poskytováním širší nabídky ubytování a cestovních služeb. Okolo 25 000 nových odběratelů se zaregistrovalo přes sociální média a vyhledávače.

120. kantonský veletrh bude zahájen v říjnu 2016 a nadále bude poskytovat všem svým účastníkům výtečnou platformu výstavních služeb.

O kantonském veletrhu

Čínský veletrh importu a exportu, známý také jako kantonský veletrh, se koná v Guangzhou dvakrát ročně, vždy na jaro a na podzim. Od svého založení roku 1957 je tento veletrh komplexní výstavou s nejdelší historií, nejvyšší úrovní, v největším měřítku a s největším množstvím produktů, stejně jako nejpočetnější účastí světových odběratelů a největším obchodním obratem v Číně.

Napsat komentář