Budoucnost mladých sportovců je v našich rukách

Budoucnost mladých sportovců je v našich rukách

Výdaje na vybavení, poplatky za soustředění nebo členské příspěvky v oddílech – to jsou jen některé náklady, které se pojí se sportováním dětí. Aby mohly sportovat i děti z finančně znevýhodněného prostředí, bude od 28. července do 24. srpna probíhat charitativní iniciativa, do které se může zapojit každý, aniž by utrácel peníze navíc. Stačí v tomto období koupit v prodejnách Tesco vybrané výrobky Procter & Gamble, například Ariel, Lenor, Pampers nebo Gillette. Vybrané finanční prostředky poputují prostřednictvím České olympijské nadace ke sportujícím dětem, které by se jinak nemohly z finančních důvodů sportu věnovat.1469620711_Procter&Gamble(1)[1]

Sportovní tréninky vyžadují nasazení, houževnatost a vytrvalost, ale představují také zvýšené náklady. Rozvoj sportovního talentu s sebou nese investice do členských příspěvků, sportovního vybavení a výstroje nebo výdaje na soustředění a sportovní kempy. Každý si nemůže dovolit vydávat tolik peněz na sport, a to se může stát překážkou rozvoje sportovního nadání. “Měla jsem štěstí, že jsem se v dětství mohla věnovat tomu, co mě bavilo a měla jsem pro sport vždy dostatečnou podporu. Některé děti však musí z finančních důvodů se sportem skončit,” říká ambasadorka projektu Šárka Kašpárková, mistryně světa v trojskoku.

Proto se Procter & Gamble ve spolupráci s Tescem rozhodl spustit kampaň, v rámci které může každý podpořit mladé sportovce. Začíná 28. července a poběží do 24. srpna. Stačí zajít do prodejny Tesco a zakoupit vybrané produkty P&G, jako například Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Jar, Gillette nebo Blend-a-med. Vybrané finanční prostředky budou předány České olympijské nadaci, která je rozdělí sportujícím dětem z finančně znevýhodněného prostředí.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

O Tesco Stores ČR

Společnost Tesco vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 6 obchodních center. Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.

O České olympijské nadaci

Projekt Česká olympijská nadace podporuje děti ve věku 6 – 18 let, které mají chuť sportovat, ale nemají na to dostatek finančních prostředků. Podporu mohou získat mladí sportovci ze sociálně znevýhodněných rodin, nebo děti z dětských domovů. Finanční příspěvek je určen na sportovní vybavení, členské příspěvky, sportovní kroužky a soustředění. Patrony České olympijské nadace jsou medailisté z Vancouveru, Londýna a Soči, prezidentem je trojnásobný olympijský vítěz Jan Železný. Více informací a pravidla žádosti na: www.olympic.cz/nadace.