Do Prahy za byznysem

Sezóna konferencí, seminářů, workshopů, výstav a přehlídek je v plném proudu. Firmy a nadnárodní holdingy se předbíhají, aby stihly plnit své byznys plány a školit své zaměstnance k větším pracovním výkonům a motivaci. Event manažeři se předbíhají v kreativnosti a světě div se, rovněž v zabukování vhodných míst k realizaci.

Skutečně, je to tak. V Česku není konferenčních prostor, které by mohly plně uspokojit velkokapacitní poptávku, nazbyt. Je naprosto běžné, že se konferenční prostory pro více osob objednávají dlouhé týdny dopředu a na ty nejlepší se dokonce podávají mezi marketéry reference.

Čím více osob, tím větší peripetie

Zajistit mítink nebo brainstorming pro více než sto osob na jednom místě bývá skutečně „tvrdý oříšek“. Zdaleka ne všechny hotely v Praze umí takovému požadavku vyhovět. „Růží mezi trním“ je v tomto případě hotel Belvedere, který dokáže pod jednou střechou zkonferovat až 400 osob, usazených ve třech sálech s vysokorychlostním internetem, LED osvětlením a ozvučením.

Komplet péče je samozřejmostí

Samozřejmostí jsou cateringové služby pro celou společnost i doplňkový coffee breake. V nabídce jsou obědy a večeře formou servírovaného menu, rauty a také občerstvení formou finger foodu. Foyer hotelu je klientům z byznysu nakloněn, proto je možné se ubytovat v prostorných business pokojích, jež umožňují strategický nocleh v centru Prahy a přitom zaručují veškeré soukromí a pohodlí.

Hotelový personál využívá k zajištění spokojenosti všech hostů nejmodernější technologie a dokáže zajistit i příjemné doplňkové služby, jako transfery po Praze a okolí, okružní a vyhlídkové cesty, vstupenky na kulturní nebo jiné akce a mnoho dalších služeb. Služební cesta do Prahy tak nemusí mít pouze rutinní charakter.