Hilton Worldwide expanduje

Společnost Hilton Worldwide expanduje do 100 zemí a dosáhla nový rekord v meziročním růstu

Největší globální hotelová firma otevřela v roce 2015 téměř jeden hotel denně a udržela si pozici největší hotelové sítě na světě

Společnost Hilton Worldwide (index NYSE: HLT) expandovala již do 100 zemí světa, když naposledy zavlála vlajka Hilton v hotelu Hilton N’Djamena v Čadu.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní verzi této tiskové zprávy si můžete přečíst na webové stránce:http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

V roce 2015 se firma strategicky zaměřila na organický růst, který byl tažen 12 dobře vyprofilovanými značkami. Díky tomu zůstala firma Hilton Worldwide největší a nejrychleji rostoucí nadnárodní společností v oblasti hotelových a pohostinských služeb. Mezi další úspěchy společností patří:

– Byla zahájena výstavba rekordního počtu více než 100 tisíc pokojů, které se tak připojí k portfoliu 275 tisíc pokojů na celém světě*, z nichž více než polovina je aktuálně ve výstavbě, což představuje téměř 20% z celosvětového počtu hotelových kapacit, které se v současné době ve světě staví;

– Do portfolia přibylo více než 50 tisíc pokojů a celkem vzrostl počet pokojů o 43 tisíc, což představuje meziroční růst v počtu firmou či franšízanty spravovaných pokojů o 6,6%; a

– 14 500 pokojů jsme získaly od konkurenčních značek a nezávislých hotelů, což je téměř 30% všech nově otevřených pokojů v roce 2015.

Minulý rok firma Hilton Worldwide také:

– Vytvořila více než 20 tisíc pracovních míst v hotelovém průmyslu díky rozšíření svého portfolia pokojů; a

– Ve svých více než 4 600 hotelích provozovaných ve vlastní režii, ve formě franšízy nebo timesharingu ubytovala více než 140 tisíc hostů.

Od roku 2007 se společnost rozšířila o více než 50% a úspěšně spustila tři nové značky, které dohromady spravují téměř 60 tisíc pokojů, které jsou buď v provozu nebo v různých stádiích výstavby, což přispívá k růstu společnosti. Abychom našim hostům a vlastníkům nabídli ještě více možností, představí Hilton Worldwide ještě během tohoto měsíce novou značku střední třídy, která bude dalším smysluplným příspěvkem k dalšímu růstu společnosti.

“Náš vstup do 100. země je důkazem síly našich značek, díky kterým je společnost Hilton Worldwide stále nejrychleji rostoucí globální firmou v oblasti hotelových a pohostinských služeb s rekordním počtem pokojů,” řekl Christopher J. Nassetta, prezident a generální ředitel firmy Hilton Worldwide. “Snažíme se být pro majitele našich hotelů první volbou a nabízet jim nejlepší výdělky. Pro naše hosty chceme být značkou, kterou budou rádi využívat při cestování a pro členy našeho týmu chceme vytvářet to nejlepší místo kde pracovat.”

Nejdůležitější informace za rok 2015 dle regionů

– Amerika: Pro firmu Hilton Worldwide byl loňský rok na tomto největším trhu rekordní. Firma zde uzavřela smlouvy na více než 500 nových projektů s celkovým počtem pokojů 65 tisíc. To je více než jeden projekt denně. Společnost pokračovala ve vstupu na nové trhy v Latinské Americe a Karibiku (kde má nyní otevřeno 100 hotelů), včetně Aruby, Bolívie a Guatemaly.

– Evropa, Střední Východ a Afrika: V roce 2015 společnost Hilton Worldwide v Evropě otevřela více než 7 tisíc pokojů. Skvělý rok byl završen také uzavřením projektů v Botswaně a Arménii.

– Asie a Tichomoří: Společnost Hilton Worldwide v tomto regionu otevřela více než 5 tisíc pokojů, a to již třetí rok za sebou. Ve všech cenových skupinách, od luxusní až po základní služby došlo k výraznému růstu a firma v několika zemích také vstoupila na trh se svými značkami Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton a Hilton Hotels & Resorts.

Nejdůležitější informace roku 2015 týkající se značky

– Luxury & Lifestyle (Luxus a životní styl)

– Conrad Hotels & Resorts: Tato značka provozuje celkem 23 hotelů a v loňském roce ke svému stávajícímu portfoliu více než 6 tisíc pokojů přibylo více než 900 pokojů, z toho 300 v hotelu Conrad Shenzhen, 135 v hotelu Conrad San Luis Potosi a 287 v hotelu Conrad Chicago. Značka Conrad uzavřela také tři nové projekty v Číně, které doplní stávajících 11 hotelů v této zemi o dalších pět.

– Waldorf Astoria Hotels & Resorts: Tato značka provozuje 25 hotelů s více než 2 tisíci pokoji. Byla rovněž zahájena výstavba hotelu Waldorf Astoria Beverly Hills se 170 pokoji, který se nachází hned vedle ikonického hotelu Beverly Hilton.

– Canopy by Hilton: Tato nejnovější značka firmy Hilton Worldwide, která byla založena v roce 2014 vlastní portfolio 28 hotelů, které jsou ve výstavbě nebo ve stádiu smlouvy o smlouvě budoucí. První hotel bude otevřen v Reykjavíku na Islandu ve druhém čtvrtletí roku 2016.

Kompletní služby

– Hilton Hotels & Resorts: S více než 55 tisíci pokoji je značka Hilton Hotels & Resorts největší hotelovou značkou na světě. Dvě třetiny těchto hotelů jsou zatím ve stádiu výstavby.

– Curio – A Collection by Hilton: Od svého spuštění před 18 měsíci tato značka rychle roste a v současné době vlastní 84 hotelů s více než 17 tisíci pokoji v různých stádiích výstavby, ve více než 20 zemích.

– DoubleTree by Hilton: V loňském roce tato značka otevřela 45 hotelů a vytvořila strategický záměr na realizaci téměř 14 tisíc pokojů, z nichž 80% se nachází mimo Severní Ameriku.

Apartmány (All Suites)

– Embassy Suites by Hilton: Značka otevřela osm nových hotelů v roce 2015 a podepsala výstavbu nových v Číně a Saudské Arábii. Embassy také oznámila expanzi na další cílové trhy a uzavřela nové projekty na Havaji a St. Kitts.

– Homewood Suites by Hilton: Tato značka v roce 2016 dosáhne mety 400 hotelů a i nadále se zaměřuje na expanzi v USA i na zahraničních trzích. Již šestý rok po sobě získala tato značka cenu “Top Upscale Extended-Stay (Nejlepší hotel na delší pobyt)” v anketě spokojenosti hotelových hostů J.D. Power 2015 North America Hotel Guest Satisfaction Index StudySM.

– Home2 Suites by Hilton: Značka otevřela v roce 2015 celkem 28 nových projektů a uzavřela tak rok se strategickým záměrem otevřít 300 hotelů, přičemž do konce roku 2016 si dala cíl překonat mezník 100 hotelů. Značka také v roce 2015 podepsala smlouvy o realizaci dalších více než 160 projektů Home2.

Cílené služby

– Hampton by Hilton: Díky partnerství se skupinou Plateno Hotels Group tato značka rychle expanduje do Číny, kde je nyní otevřený jeden hotel a v nadcházejících letech se předpokládá otevření dalších 400 hotelů. Značka také překročila svůj mezník 200 tisíc pokojů a ve svém strategickém záměru má dalších více než 50 tisíc pokojů.

– Hilton Garden Inn: Značka již brzy otevře svůj 100 tisící pokoj a po podepsání dvou projektů na Havaji pak HGI bude v roce 2016 fungovat již ve všech 50 státech USA.

Timesharing

– Značka Hilton Grand Vacations pokračovala v dalším růstu a otevřela dalších 315 pokojů v Orlandu (Las Palmeras) na Floridě a 220 pokojový objekt Ocean 22 by Hilton Grand Vacations v Myrtle Beach, S.C.

Řadou cen ověnčený věrnostní program pro zákazníky

– V roce 2015 se do programu Hiltion HHonors zapojilo šest miliónů nových členů, což je dosud nejvyšší počet za jeden rok. Celkem je nyní v programu Hilton HHonors zařazeno více než 50 miliónů členů, kteří zajišťují více než 52% obsazenost v hotelích patřících pod křídla skupiny Hilton Worldwide.

Moderní služby pro zákazníky

Společnost Hilton se snaží neustále zlepšovat a zpříjemňovat služby pro zákazníky a nabízet jim větší flexibilitu jak před pobytem, tak během něj i po něm:

– Online registrace, která hostům umožňuje zaregistrovat se online a vybrat si konkrétní pokoj ve více než 4 400 hotelích po celém světě, je služba, kterou od svého spuštění v červnu 2014 hosté využili již 8,5 miliónkrát.

– V USA je téměř 100 hotelů vybaveno digitálním klíčem, kterým častým hostům umožňuje přímý přístup do pokoje přes aplikaci Hilton HHonors na chytrých telefonech bez nutnosti zastavit se na recepci; a

– Více než 2,5 miliónu hostů si v roce 2015 stálo aplikaci Hilton HHonors.

V roce 2015 uzavřela společnost Hilton partnerství s těmito předními firmami:

– Díky partnerství s firmou Tesla je flotila elektromobilů nyní k dispozici v 50 hotelích v USA a do konce roku 2016 by měly být elektromobily Tesla k dispozici ve 100 hotelích.

– Díky partnerství s firmou Uber si mohou hosté nastavit automatická upozornění a vyžádat si dopravu na hotel nebo z hotelu. Kromě toho mají k dispozici také online průvodce nejlepšími místními restauracemi a nejlepšími místy, kde se mohou pobavit, podle hodnocení řidičů taxislužby Uber.

– Partnerství s firmou Amazon Locker umožňuje hostům bezpečný a pohodlný způsob odesílání a přijímání balíků.

Spolupracujeme s komunitami, kde působíme

– Projekt otevřené dveře (Open Doors): Společnost Hilton Worldwide oznámila svůj závazek pomoci do roku 2019 jednomu miliónu mladých lidí a dosud její vzdělávací programy, stáže a školení využilo více než 400 tisíc mladých lidí.

– Globální měsíc služeb (Global Month of Service): Hotely sítě Hilton Worldwide z celého světa se spojily, aby pomohly řešit společenské, ekonomické a environmentální potřeby, a to během října, kdy probíhal projekt Globální měsíc služeb (Global Month of Service). Společně dobrovolníci dokončili na 4 145 projektů a odpracovali více než 213 tisíc hodin v 92 zemích.

Další informace o společnosti Hilton Worldwide najdete na webových stránkách100.hilton.com. Pokud si chcete prohlédnout jak členové týmu firmy Hilton Worldwide oslavili expanzi do 100. země světa, klikněte zde.

* Včetně pokojů, jejichž výstavba je již schválena, ale dosud nebyla smluvně zajištěna

Výhledová prohlášení

Některá tvrzení v této tiskové zprávě mohou mít charakter “výhledových prohlášení” ve smyslu článku 27A Zákona o cenných papírech z roku 1933, ve znění pozdějších předpisů anebo ve smyslu článku 21E Zákona o obchodování s cennými papíry z roku 1934, ve znění pozdějších předpisů. Za výhledová prohlášení se, mimo jiné, považují všechna prohlášení týkající se budoucích výsledků podnikání firmy Hilton, včetně finančních výsledků, likvidity a kapitálových zdrojů. Za výhledová prohlášení se dále považují všechny ostatní informace nehistorického charakteru, včetně prohlášení uvedených v kapitole “Výhled (Outlook)” této tiskové zprávy. Výhledová prohlášení jsou v textu uvozena slovy jako “výhled”, “věřit”, “očekávat”, “případně”, “pokračovat”, “možná”, “bude”, “mohlo by”, “mělo by”, “snažit se”, “přibližně”, “plánovat”, “předpovídat”, “zamýšlet”, “odhadovat”, “předpokládat” nebo zápory od těchto slov či jinými slovy podobného významu. Výhledová prohlášení podléhají řadě rizik, včetně mimo jiné, rizik ovlivňujících hotelový a pohostinský průmysl, makroekonomických faktorů mimo přiměřenou kontrolu firmy Hilton, kroků konkurence, správy a řízení franšízových smluv a timeshareových smluv, rizik plynoucích z podnikání se třetími subjekty, které některé naše hotely vlastní, rizik plynoucích z významných investic firmy Hilton do nákupu nebo pronájmu realit, rizik souvisejících s výkonností informačních technologií a systému firmy Hilton, rizik souvisejících s nárůstem rezervací nad možnou kapacitu informačních systémů, rizik vyplývajících z podnikání mimo USA a rizik vyplývajících ze zadluženosti společnosti Hilton. Další faktory, které mohou způsobit, že se skutečné finanční výsledky firmy Hilton budou podstatně lišit od výsledků popsaných v těchto výhledových prohlášeních najdete v článku “Část I – Odstavec 1A (Part I—Item 1A) – Rizikové faktory (Risk Factors)” naší výroční zprávy na formuláři 10-K za daňový rok končící 31. prosincem 2014, kterou jsme podali Komisi pro cenné papíry (SEC). Tyto rizikové faktory mohou být v následných zprávách firmy Hilton pro Komisi pro cenné papíry aktualizovány a všechny tyto zprávy si můžete prohlédnout na webových stránkách Komise pro cenné papíry (SEC) – www.sec.gov. Stejně tak existují nebo mohou existovat další důležité faktory, které mohou způsobit, že se skutečné výsledky společnosti budou podstatně lišit od předpokladů uvedených v těchto výhledových prohlášeních. Výčet shora uvedených faktorů není vyčerpávající a je nutné jej posuzovat s ostatními rizikovými faktory, které jsou uvedeny v této tiskové zprávě a ve zprávách firmy Hilton pro Komisi pro cenné papíry (SEC). S výjimkou situací předepsaných platnými zákony, společnost nepřijímá žádnou povinnost veřejně aktualizovat či měnit žádná výhledová prohlášení, a to ani ve světle nových informací či budoucího vývoje.

O společnosti ilton Worldwide

Hilton Worldwide (index NYSE: HLT) je přední nadnárodní hotelovou a pohostinskou firmou, která provozuje hotely všech typů, od luxusních hotelů s kompletními službami přes apartmány pro delší pobyty a hotely se službami zaměřenými na konkrétní skupinu zákazníků. Více než 97 let se firma Hilton Worldwide snaží udržovat tradici poskytování skvělých služeb svým hostům. Portfolio společnosti zahrnuje 12 špičkových značek a skládá se z více než 4 600 hotelů, v osobním vlastnictví, pronájmu nebo provozovaných prostřednictvím franšízy a také z timesharingových objektů. Dohromady máme více než 758 tisíc pokojů ve 100 zemích světa, které provozujeme pod značkami Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations. Firma rovněž spravuje špičkový věrnostní program Hilton HHonors®, který získal řadu ocenění. Členové programu Hilton HHonors, kteří si pokoj zarezervují prostřednictvím svého oblíbeného prodejního kanálu získají přístup ke skvělým výhodám, jako je například Wi-Fi zdarma, výběr pokoje nebo vstup do pokoje s použitím digitálního klíče. Navštivte webové stránky news.hiltonworldwide.com pro získání dalších informací a spojte se s firmou Hilton Worldwide na sociálních sítíchfacebook.com/hiltonworldwide, twitter.com/hiltonworldwide,youtube.com/hiltonworldwide, flickr.com/hiltonworldwide alinkedin.com/company/hilton-worldwide.

 

Napsat komentář