Huawei využívá otevřenou platformu mediálních informací k posílení digitální transformace

Na akci IBC 2016 společnost Huawei a její partneři společně předvedli nejnovější ICT řešení. Některá z nich zahrnovala produkty zapojené do konvergované cloudové mediální architektury vyvinuté s pomocí inovační ICT technologie, ingestu na bázi IP a vysílacího řešení, které podporuje flexibilní škálování služeb a programovou produkci 4K a vysílací systém s dokonalým audio a video zážitkem. Během akce IBC společnost Huawei úspěšně pořádala 3. globální fórum mediálního průmyslu, které přilákalo stovky zákazníků, partnerů a analytiků z celého světa, včetně Spojeného království, Francie, Španělska a Indonésie. Lídři a experti z odvětví se podělili o své pohledy na to, jak vyvíjet nové mediální architektury v digitální éře a jak posilovat mediální obchodní inovace pomocí ICT technologie.huawei

Nové trendy: Cloud a IP se staly trendy v odvětví a inovační ICT umožňuje digitální transformaci

Globální mediální průmysl prochází naprostou digitální transformací a tato evoluce se za posledních několik let urychlila. Mediální společnosti hledají efektivní metody a inovační ICT technologie ke zlepšení kvality informačních služeb. Joe So, technický ředitel pro průmyslová řešení, EBG oddělení pro marketing a prodejní řešení společnosti Huawei, uvedl: „Během této digitální transformace se ICT technologie změnila z pouhé obchodní podpory na klíčové opatření, které posiluje obchodní vývoj. Za účelem pokračování tohoto úspěchu musí mediální skupiny koordinovat „cloud-přenos-zařízení” a používat inovační ICT technologii k budování otevřených platforem mediálních informačních služeb, které podporují sdílení dat v reálném čase a nepřetržité spojení.”

Nové řešení: Úspěšné komerční použití desktopového cloudu, který podporuje HD, 8-Track a editování videa na duální obrazovce

Obchod v oblasti rádia a TV zahrnuje masivní čas zpracování vysoce kvalitních audio a video dat. Tradiční sítě a cloudové architektury nedokážou řešit přísné servisní požadavky. Společnost Huawei využívá svůj nejnovější desktopový cloud, který podporuje HD, 8-track a editování videa na duální obrazovce k přilákání zákazníků ze Spojeného království, Francie a Itálie. Například desktopový protokol Huawei (HDP+) inteligentně identifikuje video, texty, okna a linky použité v nelineárních editovacích aplikacích a komprimuje dva obsahy (se ztrátou nebo bez ztráty) na základě servisních požadavků k zajištění efektivity VM přenosu a kvality VDI. Vlastnosti editování na duální obrazovce a hlasový ingest nabízí fyzickou editovací zkušenost na pracovní stanici. Tento desktopový cloud byl úspěšně implementován v mnoha mediálních institucích světové třídy, jako např. TF1.

Vývoj přepínacích technologií 4K, SDN a 40GE IP umožňuje televizním stanicím upgradovat své stávající systémy na architektury zcela založené na IP. Během akce IBC 2016 společnosti Huawei a Sony společně předvedly systém produkce IP, což přilákalo mnoho zákazníků. Peter Sykes, manažer pro strategický technologický rozvoj společnosti Sony Professional Solutions Europe, uvedl: „Společnost používá AMS Alliance k regulaci obchodních operací a vývoji výrobních řešení založených na IP v reálném čase a na daném místě.” K zajištění úspěchu projektu musí společnost Sony spolupracovat s partnery, jako je společnost Huawei, k zajištění interoperability a robustnosti.

Nový ekosystém: Spolupráce s předními ISV v oboru za účelem společné propagace transformace digitálního průmyslu

Za posledních několik let prošel mediální průmysl významnými změnami. Obě mediální instituce a oborové ISV hledají silnou technologickou podporu, aby se mohly zaměřit na strategické obchodní operace na vyšší úrovni. Společnost Huawei využívá své získané zkušenosti s technologiemi a vynikající možnosti inovací, aby přispěla k průmyslovému rozvoji. Na základě obchodních potřeb zákazníků společnost Huawei otevřeně spolupracuje a provádí společné inovace s renomovanými ISV v oboru, jako jsou společnosti Sony, Dalet a VSN. K dnešnímu dni společnost Huawei umožnila více než 1000 mediálním skupinám proměnit a zlepšit ICT architektury, včetně TF1 z Francie, RAI z Itálie, Mediaset, SKY ze Spojeného království, KBS z Jižní Koreje, Phoenix TV z Hongkongu, CCTV z pevninské Číny a další.