Image firmy je klíčem k úspěchu. Víte, jak ji ovlivnit?

potisk-tasek_skolni-zajezdy

Konkurence je veliká, a tak si možná pokládáte otázku, jak nezůstat tzv. „jehlou v kupce sena“ a pořádně vyniknout, stejně jako nejúspěšnější firmy. Je důležité uvědomit si, s čím se vlastně na trhu chcete ukázat, a jaká je v daném odvětví konkurence. Pak už jen stačí odlišit se. Proto by měl každý podnik dbát o svou image, aby se zviditelnil a sklízel úspěch.

Firemní styl

Víte, jak působíte na zákazníky zvenčí? Ucelte svůj styl, podle kterého lidé vaši firmu vždy poznají. Ať už se jedná o offline, nebo online marketing, vše musí společně hezky ladit a zapadat do sebe. Ukážete tak lidem hodnotu vaší firmy skrz produkt či službu, kterou nabízíte. Styl podniku nevytvoříte ze dne na den, je třeba uvědomit si, že na něm budete muset stále pracovat a rozvíjet jej.

Zde je pár pravidel, kterými je dobré se řídit při vytváření image vaší firmy:

  1. Udělejte si vlastní osobitý styl.
  2. Dejte najevo, že rozumíte tomu, co děláte.
  3. Zapůsobte hned napoprvé.
  4. Koukejte na konkurenci, ale nedělejte to stejně.
  5. Udržujte si dobré vztahy s okolím.

Dárkem nikdy nezklamete

reklamni-textil-crop

V dnešní době se na reklamní textil s potiskem trochu zapomíná. Můžou za to online reklamy, které má každý podnik. Odlište se a pusťte se do budování image vaší firmy trochu jinak – na udržování dobrých vztahů mezi dodavateli a zákazníky se skvěle hodí dárkové předměty, na které můžete natisknout vaše webové stránky nebo logo, a tak si vytvořit reklamu.

Každého potěší triko, šátek nebo potištěná taška. I kdyby danou věc věnovali někomu jinému, stále vám tak dělají reklamu a propagaci jinde.

Je zde nespočet možností, co můžete svým klientům darovat. Kromě firemního textilu se dají využít různé předměty, jako jsou propisky, diáře, kalendáře nebo hrníčky. Spolupráce se vám takto jen pohrnou, díky vaší štědrosti a dobrému jménu.

Na logu záleží

Ano! Logo je znak, podle kterého si vás vaše okolí bude pamatovat. Musí být promyšlené a zajímavé, jeho barvy musí ladit s vaším produktem.

Logo s vámi zůstane po celou dobu budování firmy. I když ho budete moct trošku upravovat, měly by se zachovat základní znaky. A tak na jeho vytvoření nešetřete, zaplaťte si výborného grafika, který vám pomůže sestavit i ostatní grafiku (webové stránky, sociální sítě, vizitky…)

Mějte sjednocený design, kterým se budete reprezentovat jako úspěšná firma.

Triků na to, jak využít image firmy ve svůj prospěch je mnoho. My jsme vám nastínili alespoň pár věcí, které vám zaručeně mohou v podnikání pomoci. Nakonec je jen na vás, jakou cestou se vydáte.