Jak zajistit aby vaše firma zůstala zákazníkům v paměti?

reklamní předměty

Říká se: “Sejde z očí, sejde z mysli”. Zákazníci, kteří si od vás nakoupili některý z vašich produktů, si po čase už jen těžko vzpomenou na vaši firmu, a pokud budou hledat další produkt z vašeho sortimentu, je možné, že skončí u vaší konkurence. Tomu byste se měli snažit za každou cenu zabránit.

Reklamní předměty – daňově uznatelné

Jedním z nejlepších a nejlevnějších způsobů, jak se udržet v paměti svých zákazníků, je přibalit jim k objednávce nějaký kvalitní a užitečný dárek opatřený vaším logem či názvem vaší firmy. Pokaždé když jej zákazník použije, uvidí vaše logo a vzpomene si na vaši firmu. Nemusí to ani stát moc peněz, jelikož při splnění několika jednoduchých podmínek jsou reklamní předměty – daňově uznatelné. Abyste si mohli reklamní předměty rozdávané zákazníkům odečíst z daní, stačí jen maličkost, respektive tři maličkosti. Předmět musí být opatřen vaším logem nebo jménem firmy, nesmí být dražší než 500 Kč bez DPH, a nesmí podléhat spotřební dani. Nesmí tedy jít o alkohol nebo cigarety. Je zde však výjimka, jako daňově uznatelný reklamní předmět můžete použít takzvané “tiché” víno. Výše zmíněné podmínky přesně definují, jak by měl reklamní dárek vypadat. Měl by být levný, kvalitní a jasně označený logem vaší firmy.

Danově uznatelné reklamní předměty vytvoří specializovaná firma

Podobné dárky si můžete nechat na míru zhotovit u specializované firmy, jakou je například bluearrow.cz, v jejichž katalogu si můžete vybrat z tisíců různých užitečných předmětů, které lze ozdobit vaším logem a vytvořit z nich exkluzivní dárek pro vaše zákazníky. K dispozici jsou například trička, ručníky, propisky, hrníčky, ale i flash disky a power banky. Můžete si také nechat vytvořit předmět zcela podle vašeho návrhu, například ve tvaru vašeho nejprodávanějšího produktu. Stačí zaslat několik fotografií a v Bluearrow.cz vám zdarma vytvoří 3D návrh.