Rebranding BFF: Dokončení integrace se stalo realitou

BFF Banking Group

BFF Banking Group má od dnešního dne jednotnou identitu. Vystupuje pod stejnojmennou značkou BFF Banking Group. Jeden z nejznámějších hráčů na poli bezregresního faktoringu obchodních pohledávek týkajícího se orgánů veřejné správy oznámil rebranding celé velké skupiny. Ta bude používat dál jednotnou značku BFF.

Dovršení osmileté snahy

Mezinárodní integraci řeší tato společnost již 8 let. Právě před touto dobou vstoupila na španělský a portugalský trh. V následujících letech ovládla tržní prostředí také ve střední a východní Evropě. V roce 2018 získala významné postavení i v Chorvatsku a Řecku. Nyní prostřednictvím rebrandingu dává všem svým členským subjektům jednotnou korporátní identitu. Rebranding ještě více podpoří povědomí o již tak známé značce a posílí její pozici na trhu. Generální ředitel BFF Massimiliano Belingheri hovoří o tom, že firma s více než třicetiletou historií posílí pozici velkého hráče, který dokáže pokrýt potřeby mnoha společností a efektivně poskytne služby ve veřejném sektoru. Působit pod jednotnou značkou bude BFF cekem na 8 trzích, a to v Portugalsku, Španělsku, České republice, Chorvatsku, Řecku, Polsku, Itálii a na Slovensku. Vliv má samozřejmě tato společnost ale i v mnohých jiných zemích.

Jak si vede BFF Banking Group?

BFF Banking Group je kotovaná na burze v Miláně a jedná se o významnou bankovní skupinu nadnárodního charakteru. Její specializací je orientace na správu a bezregresní převody pohledávek, které pocházejí z různých obchodních vztahů. Působí v mnoha jmenovaných zemích, a to nejen v 8 jmenovaných. V roce 2017 vykázala celkový čistý zisk ve výši 84 milionů eur. Důležitou informací je jistě i fakt, že celkový podíl kmenového kapitálu Tier1 činil na konci loňského roku celkově 12,6 %. Firma se tak může pochlubit doslova úctyhodnou bilancí.