Společnost UnionPay International urychluje lokalizaci svých zahraničních aktivit

Společnost UnionPay International urychluje lokalizaci svých zahraničních aktivit — karty UnionPay získávají mezi zahraničními zákazníky popularitu

Společnost UnionPay International urychluje svou zahraniční působnost zvětšením rozsahu vydávání karet v zahraničí a podporou zahraničních uživatelů karet na místním trhu, v Číně a ostatních zemích a regionech. Poslední údaje vykazují, že do letošního června se objem transakcí s kartami UnionPay vydanými v zahraničí zvýšil meziročně o přibližně 40 %, tedy daleko více než u zahraničních transakcí s místně vydanými kartami UnionPay. Objem transakcí s kartami UnionPay vydanými v zahraničí představuje zhruba polovinu zahraničních aktivit společnosti UnionPay.

Okolo 58 milionů karet UnionPay bylo vydáno ve 40 zemích a zahraničních regionech. Letos byly karty UnionPay poprvé vydávány na nových trzích: Libanon, Jordánsko a Katar; svou první kreditní kartu UnionPay vydaly USA a DBS v Singapuru vydala svou první kartu UnionPay. Společnost UnionPay International také vydala v Thajsku první debetní kartu s bankou Bangkok Bank. Země z oblasti „Hedvábné stezky”, včetně Ruska, Kazachstánu a Uzbekistánu, také vydávaly produkty UnionPay ve velké míře.

„Nejenže podporujeme čínské občany, kteří cestují do zahraničí, ale nabízíme také bezpečné a pohodlné služby pro zahraniční zákazníky.” Cai Jianbo, generální ředitel společnosti UnionPay International, poznamenal: „Umožnili jsme přijímání karet UnionPay zahraničním obchodníkům a v bankomatech, podporovali jsme velké místní banky při rozsáhlém vydávání karet UnionPay a abychom splnili různorodé požadavky zahraničních klientů, nabízeli jsme výhody přizpůsobené zákazníkům a také inovační produkty a služby.”

Karta UnionPay je pro zlepšení způsobu plateb v aktivním cestovním ruchu klíčová. V letošním roce objem transakcí ve vnitrozemské Číně s kartami UnionPay vydanými v Singapuru vzrostl zhruba šestinásobně a také s kartami UnionPay vydanými v Austrálii, Indonésii a Pákistánu značně vzrostl. V květnu letošního roku bezcelní obchody China Duty Free zavedly na 8 místních letištích zvláštní nabídku pro držitele karet UnionPay vydaných v zahraničí. Během dvou posledních měsíců objem transakcí s těmito kartami na letištích Changsha, Shenyang, Xiamen a Qingdao rapidně vzrostl.

Zahraniční zákazníci nyní pravidelně využívají karty UnionPay při každodenních nákupech a cestách do zahraničí. Kupříkladu v letošním roce se objem transakcí s kartami UnionPay vydanými v Koreji zvýšil v Jihovýchodní Asii, Evropě a Americe několikanásobně.

„Kromě tradičního budování akceptační sítě a vydávání karet jsme pro získání dalších zákazníků zavedli inovační platební služby v zahraničí,” uvedl Cai Jianbo. V letošním roce budou mobilní platební produkty UnionPay zaváděny v Jihovýchodní Asii.

Společnost UnionPay International, která propaguje mobilní platbu QuickPass na trzích jako Jižní Korea, má v úmyslu rozšíření platby QuickPass na celý svět. Pomůže také s rozvojem řešení mobilních plateb v Jihovýchodní Asii, které by pokryly mýtné brány na dálnicích, čerpací stanice, supermarkety, obchody a parkoviště.

Pro více informací: http://www.unionpayintl.com/