Společnosti OMD a PHD vyhrály dohromady 15 lvů

Agentura Omnicom Media Group se probojovala na špičku seznamu vítězů cen mediálních lvů

Společnosti OMD a PHD vyhrály dohromady 15 lvů

Společnost OMD se stala agenturou s největším počtem medailí

Už počtvrté v posledních pěti letech se společnost Omnicom Media Group (OMG), divize mediálních služeb agentury Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), dostala na samotnou špici seznamu vítězů mezi mediálními holdingovými agenturami při příležitosti každoročního festivalu kreativity v Cannes. Agentury OMD a PHD společně získaly 15 mediálních lvů.

OMD odchází s největším počtem medailí v kategorii se ziskem 11 mediálních lvů, jednou zlatou, třemi stříbrnými a šesti bronzovými medailemi. Kromě toho bylo OMD také významným partnerem vítězů Grand Prix v kategoriích PR, účinnosti kreativity a mobilních technologií. PHD získala jednoho zlatého, jednoho stříbrného a dva bronzové mediální lvy.

Společný úspěch agentur OMD a PHD a výhra dvojnásobného počtu mediálních lvů ve srovnání s druhou nejúspěšnější holdingovou skupinou dostal skupinu Omnicom Media Group na úplný vrchol kategorie.

OMD vyhrával Span Globe a individuální kategorie

Společnost OMD získala mediální lvy za práci v širokém spektru kategorií, včetně automobilové, kategorii spotřebitelských balených výrobků, finančních služeb, mediální kategorie, maloobchodní kategorie, sportovních výrobků a technologií z dílny mnohých poboček OMD na celém světě. Mezi vítězné agentury, klienty a kampaně patří:

• ZLATÝ LEV

– OMD Dominikánská republika – „Ukončit ticho” kampaň pro La Sirena

• STŘÍBRNÝ LEV

– OMD Spojené království – „Lidské bytosti” kampaň pro Channel 4 (2)

– OMD Dominikánská republika – Ukončit ticho, kampaň pro La Sirena

• BRONZOVÝ LEV

– OMD Itálie – „Podpora obchodu” pro Renault

– OMD Švédsko – „Zpomalme GPS” kampaň pro IF Insurance

– OMD Spojené arabské emiráty – „Šampioni Huack” kampaň Go Sport

– OMD Spojené arabské emiráty – „I já tě mohu naučit” pro Dubai Cares

– OMD Spojené království – „Lovení” kampaň pro Channel 4

– OMD Spojené království – „Kampaň na boj proti samotě” pro Johna Lewise

– OMD USA – „Zimní hry pro Intel” pro společnost Intel

Silná prezentace agentur PHD APAC

Tři ze čtyř výher PHD získaly agentury APAC, včetně Zlatého mediálního lva pro PHD Nový Zéland za kampaň pro pivovary DB „Brewtroleum”. Bronzového lvavyhrála agentura PHD Austrálie za kampaň „šikovná děvčata – rovnocenná budoucnost” pro australské a novozélandské bankovní skupiny. Další bronz poputoval do Indie a vyhrála jej agentura PHD India za kampaň Lo Kar Lo Bat pro Unilever v Hindustánu. PHD Spojené království získalo stříbrného lva za kampaň pro Sainsbury’s pod názvem „Společné čtení během Vánoc”.

„Škála a rozsah vítězných spotů od Omnicom Media Group v Cannes i letos dokazují, že silný důraz na výjimečnost, inovaci a talent se vždy cení,” uvedl Daryl Simm, výkonný ředitel globální společnosti Omnicom Media Group, „nejen v souvislosti s oceněním v rámci našeho oboru, ale co je nejcennější, také v oblasti komerčního růstu našich klientů.”

O společnosti Omnicom Media Group

Omnicom Media Group (OMG) je divizí mediálních služeb společnosti Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), dřívější globální reklamní, marketingové a komunikační společnosti, která své služby poskytuje více než 5000 klientům ve více než 100 zemích. Součástí Omnicom Media Group jsou mediální sítě OMD, PHD a Hearts & Science, divize pro marketingové technologie Annalect, globální programátorská nákupní platforma Accuen, divize specializované na digitální reklamu Resolution Media stejně jako mnohé společnosti, které se specializují na mediální komunikaci.

Napsat komentář